You are currently viewing معرفی رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

معرفی رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

شرکت CORSAIR رهبر جهانی ساخت سخت‌افزار مورد علاقه گیمرها و سازندگان رایانه شخصی، جدیدترین حافظه های رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 را به مجموعه سخت‌افزارهای برنده جوایز خود اضافه کرد.

رم DOMINATOR TITANIUM از سریع‌ترین آی سی های DDR5 در کنار فناوری خنک‌کننده منحصر به فرد CORSAIR DHX برای جابه‌جایی مرزهای اورکلاک استفاده می‌کند. این رم جدید با طراحی و عملکرد خیره کننده خود، ادامه‌دهنده میراث DOMINATOR است.

معرفی رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 چیست؟

حافظه رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 با طراحی جدید و زیبا، با مواد اولیه مرغوب و اجزای ممتاز ساخته شده است. این رم قدرتمند برای هر دو پردازنده اینتل و AMD در دسترس خواهد بود. همچنین از فناوری Intel XMP 3.0 در پردازنده‌های نسل دوازدهم و سیزدهم و فناوریAMD EXPO در پردازنده‌های Ryzen 7000 پشتیبانی می‌کند. با این دو فناوری می‌توان اورکلاک را تنها با چند کلیک روی پلتفرم‌های سازگار انجام داد.

ماژول‌های DOMINATOR TITANIUM مانند تمام حافظه‌های CORSAIR DDR5 با استفاده از تراشه‌های کاملا عالی و غربال‌شده ساخته شده‌اند. این اقدام برای اطمینان از دستیابی به فرکانس‌های بالا و بالاترین عملکرد PCB برای ارائه سیگنال با کیفیت و با پایداری عالی انجام شده است.

ویژگی‌های رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

حافظه رم DOMINATOR TITANIUM با سرعت خارق‌العاده 8000 مگاترانسفر در ثانیه MT/s، ظرفیت 192 گیگابایت (4×48 گیگابایت) و تاخیر CAS 30 عرضه می‌شود. البته شرکت CORSAIR در غرفه خود در نمایشگاه COMPUTEX 2023 رم جدید را با سرعت 8266 میلیون مگاترانسفر در ثانیه عرضه کرد. بنابراین نشان داد که رم DOMINATOR TITANIUM توانایی پشت سر گذاشتن مشخصات استاندارد خود را دارد. شرکت CORSAIR جدیدترین نسخه فرکانس بالاتر رم DOMINATOR را در قالب مجموعه‌ای از کیت‌های نسخه اول با زمان‌بندی و تعداد محدود عرضه خواهد کرد. این محصول فقط 500 کیت خواهد بود که هرکدام به صورت جداگانه برچسب و شماره خورده‌اند. بنابراین علاقه‌مندان باید سریع دست به کار شوند تا یک قطعه منحصر به فرد از رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 را به دست آورند.

معرفی رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

نورپردازی رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

یکی از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز در حافظه رم CORSAIR DOMINATOR پشتیبانی از میله‌های نورپردازی کاملا قابل تعویض است. این موضوع به فرد اجازه می‌دهد ظاهر دستگاه را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 با 11 چراغ ال ای دی RGB قابل شخصی‌سازی، جداگانه و پر زرق و برق ارائه می‌شود. این چراغ‌ها در امتداد نوار بالایی رم قرار دارند و قابل جابه‌جایی هستند تا روشنایی یکپارچه را در زمان روشن کردن سیستم شما ارائه کنند.

همچنین، دستیابی به جلوه‌های نورپردازی پیشرفته‌تر با فناوری قدرتمند CORSAIR iCUE امکان‌پذیر شده است. با این فناوری مدرن می‌توان نورپردازی رم را با موسیقی، بازی‌ها یا فیلم‌های در حال پخش، کاملا همگام و هماهنگ کرد. البته افرادی که از نورپردازی لذت نمی‌برند و به دنبال سبک مینیمالیستی یا کلاسیک هستند، می‌توانند از کیت‌های لوازم جانبی Fin استفاده کنند. کیت Fin را باید به صورت جداگانه خریداری کرد و آن را با میله‌های RGB موجود در بدنه رم CORSAIR DOMINATOR جدید جایگزین کرد. کیت Fin ظاهری زیبا و شبیه به بال پرندگان دارد که رم را به حال و هوای کلاسیک DOMINATOR اصلی بازمی‌گرداند.

معرفی رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

سیستم خنک‌کننده رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5

سیستم خنک‌کننده رم CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 شامل یک لوله پخش حرارت آلومینیومی جامد و شیک است که گرما را به طور موثر از رم خارج می‌کند. در عین حال، زیبایی سیستم مدرن شما را هم تکمیل خواهد کرد. ضمانت مادام‌العمر محصول نیز به شما آرامش خاطر می‌دهد که حافظه جدید در طول عمر رایانه شخصی و ارتقاهای بعدی آن دوام خواهد آورد.

درباره شرکت CORSAIR

کمپانی CORSAIR یک سازنده جهانی تجهیزات و فناوری‌های با کارایی بالا برای گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و اسمبل کنندگان رایانه‌های شخصی است. این شرکت برای ساخت قطعات و لوازم جانبی رایانه شخصی، تجهیزات استریم ممتاز، نورپردازی هوشمند نسبت به محیط و خدمات ورزش‌های الکترونیکی، برنده جوایز متعدد شده است. بنابراین، کاربران معمولی تا گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند با محصولات شرکت CORSAIR بهترین عملکرد را از رایانه خود دریافت کنند.

منبع : https://www.corsair.com/newsroom/press-release/luxury-and-performance-combined-introducing-corsair-dominator-titanium-ddr5-memory

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها