مادربرد Msi Mag B760M Mortar Wifi Ddr4

شناسه محصول: 45032 دسته:

توضیحات

مروری بر مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 :

مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 با چیپست B760 اینتل و فرم فاکتور M-ATX  معرفی شد .سوکت پردازنده تعبیه شده برای این مادربرد LGA 1700 میباشد و بدین ترتیب از پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل پشتیبانی می‌کند و آن را به یک انتخاب عالی برای کسانی که به دنبال پایداری و قدرت مانور مناسب میگردند تبدیل میکند و می‌تواند نیازهای یک کاربر را پوشش دهد.گنجاندن پشتیبانی از WiFi تضمین می کند که می توانید به صورت بی سیم به شبکه خود متصل شوید و نیازی به کابل های اترنت را از بین ببرید. همچنین دارای پورت‌های USB، جک‌های صوتی و طیف وسیعی از گزینه‌های ارتباطی دیگر برای همه لوازم جانبی شماست.فرم فاکتور Micro-ATX تعادلی بین فشردگی و قابلیت گسترش ایجاد می کند و آن را برای اندازه های مختلف کیس کامپیوتر مناسب می کند. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ساخت یک رایانه شخصی قدرتمند در یک شاسی کوچکتر هستند.برای کسانی که از نورپردازی گسترده RGB لذت می برند، این مادربرد ممکن است در مقایسه با برخی از رقبا گزینه های محدودی داشته باشد. همچنین دانستن این نکنه خالی از لطف نیست که فرم فاکتور Micro-ATX به معنای اسلات های PCIe کمتر در مقایسه با مادربردهای ATX با اندازه کامل است.

مادربرد Msi Mag B760M Mortar Wifi Ddr4
مادربرد Msi Mag B760M Mortar Wifi Ddr4

در نتیجه :

مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 از پایداری و قدرت مانور مناسبی برخوردار است و می‌تواند نیازهای یک کاربر را پوشش دهد.به طور خلاصه، مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 یک مادربرد همه کاره است که عملکرد، اتصال و طراحی جمع و جور را ترکیب می کند. چه گیمر باشید و چه شخصی که در گیر با کار های محاسباتی سنگین باشد و یا یک گرافیست حرفه اایی باشید از نهایت قدرت سیستم بهره میبرید ،مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 درخور نیاز شما میباشد .

مادربرد Msi Mag B760M Mortar Wifi Ddr4
مادربرد Msi Mag B760M Mortar Wifi Ddr4

سوالات متداول :(FAQs)

آیا مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 با پردازنده های قدیمی اینتل سازگار است؟

بله، MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 با هر دو پردازنده نسل دوازدهم و سیزدهم اینتل Core سازگار است و از سازگاری به عقب و جلو اطمینان می دهد.

آیا می توانم از این مادربرد برای بازی استفاده کنم؟

قطعا! عملکرد قوی و گزینه های اتصال این مادربرد آن را به گزینه ای عالی برای تنظیمات بازی تبدیل کرده است.

آیا مادربرد MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 از اورکلاک پشتیبانی می کند؟

پاسخ: بله، می‌توانید CPU و RAM خود را برای عملکرد بهتر اورکلاک کنید، اما مطمئن شوید که خنک کننده های پردازنده شما حداکثر توان را در زمان اورکلاک برای خنک سازی دارد .

چند اسلات RAM دارد؟

MSI MAG B760M Mortar WiFi DDR4 دارای دو اسلات رم DDR4 است که حداکثر تا 64 گیگابایت رم را پشتیبانی می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد Msi Mag B760M Mortar Wifi Ddr4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *