You are currently viewing ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS
ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS

ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS

شرکت کورسیر (CORSAIR) جدیدترین ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS را روانه بازار کرد. این ماوس بی‌سیم همه‌کاره برای تمام کاربران طراحی شده است و شیوه طراحی ماوس‌های مخصوص بازی را بازتعریف می‌کند. DARKSTAR WIRELESS با پیکربندی منحصربه‌فرد دکمه‌های جانبی برای پیمایش نرم و فوق‌العاده آسان طراحی شده است. با در دست داشتن ماوس DARKSTAR جدید می‌توانید در میدان جنگ بازی‌های آنلاین و فراتر از آن بدرخشید!

دکمه‌ها

ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS با 15 دکمه قابل‌برنامه‌ریزی، همه اقدامات شما را در حین بازی آسان‌تر می‌کند. از جمله این دکمه‌ها می‌توان به 6 دکمه اشاره کرد که در هر طرف 3 تا قرار گرفته است. اکنون می‌توانید حداکثر اثربخشی و کنترل را از آزاد بودن انگشت شست خود داشته باشید؛ موضوعی که فشار بر انگشتان دیگر را در طول جلسات طولانی گیمینگ کاهش می‌دهد.

اتصال بی‌سیم

ماوس DARKSTAR با گزینه اتصال بی‌سیم خود، به شما امکان می‌دهد به شکل دلخواه خودتان بازی کنید؛ آن هم بدون اینکه شاهد کاهش سرعت یا سرعت پاسخ‌دهی نسبت به اتصال به همراه سیم باشید. این ماوس را با فناوری SLIPSTREAM WIRELESS، فرکانس 2000 هرتز و بلوتوث همه‌کاره می‌توان به مجموعه‌ای از دستگاه‌ها متصل کرد. 

سنسور

زمانی که به حداکثر قدرت برای گیمینگ نیاز دارید، ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS از عهده کارها برمی‌آید. سنسور نوری بسیار دقیق CORSAIR MARKSMAN با 26000 DPI قابل تنظیم می‌تواند هر حرکت و تکان دادن ماوس را با دقت کامل ردیابی کند.

ماوس DARKSTAR مجهز به دکمه‌های CORSAIR QUICKSTRIKE فنردار است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد بدون تاخیر در حد میلی‌ثانیه و به صورت متوالی کلیک کنید؛ در حالی که تمام کلیک‌ها به صورت آنی روی سوئیچ‌های نوری ثبت می‌شوند.

نورپردازی

گیمرهای سطح بالا معمولا ماوس را بر اساس مشخصات دقیق و مطابق با سلیقه خودشان شخصی‌سازی می‌کنند. با ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELE تمام گیمرها با هر سطح از مهارت می‌توانند از نورپردازی RGB شگفت‌انگیز DARKSTAR استفاده کنند.

برای این کار می‌توان از نرم‌افزار قدرتمند CORSAIR iCUE بهره فراوانی برد. با نرم‌افزار iCUE 5.0 که به‌تازگی عرضه شده است، می‌توان از جلوه‌های نورپردازی RGB ماوس به شکل کاملا شخصی‌سازی‌شده استفاده کرد.

با این نرم‌افزار می‌توانید دقت DPI، اختصاص ماکروها، کالیبره کردن سنسور و موارد دیگر را نیز انجام دهید. تنظیمات شخصی خودتان را می‌توانید در پنج نمایه داخلی ذخیره کنید تا دسترسی به آن‌ها کاملا راحت باشد.

باتری

باتری بادوام DARKSTAR شما را تا 80 ساعت در فضای گیمینگ، پرسرعت نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید در حین شارژ کردن ماوس از طریق USB نیز به نبرد آنلاین خود ادامه دهید!

جمع‌بندی

ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELE با تعداد زیادی دکمه قابل‌برنامه‌ریزی و همچنین طراحی ارگونومیک ارائه شده است. به‌‌علاوه از نورپردازی کاملا سفارشی و لذت‌بخش RGB بهره می‌برد. ماوس DARKSTAR به شما امکان می‌دهد توانایی‌های بالقوه خودتان را در بازی‌ها گسترش دهید.

منبع :

https://www.corsair.com/newsroom/press-release/expand-the-possibilities-corsair-launches-new-darkstar-wireless-gaming-mouse

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها