You are currently viewing معرفی ماوس گیمینگ NIGHTSABRE
ماوس گیمینگ NIGHTSABRE

معرفی ماوس گیمینگ NIGHTSABRE

دو محصول جدید شرکت کورسیر برای گیمینگ در رایانه شخصی، عملکرد را حتی در سنگین‌ترین بازی‌ها هم بهبود می‌بخشد. این دو محصول ماوس گیمینگ NIGHTSABRE و کیبورد گیمینگ اپتیکال مکانیکی K65 PRO MINI هستند.

هر کدام از این دو محصول جدید به‌تنهایی عملکردی عالی را ارائه می‌دهند که باعث صعود آن‌ها به صدر جدول لوازم جانبی گیمینگ می‌شود. اما وقتی این دو محصول برتر را در کنار هم قرار دهیم، به‌خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. به طوری که گیمرها می‌توانند هر چالشی را تحمل کنند و در رقابتی‌ترین بازی‌های مدرن اکشن اول‌شخص، بتل رویال، MOBA و غیره به دستاوردهای بیشتری برسند.

در این مقاله به معرفی ماوس گیمینگ NIGHTSABRE میپردازیم .

ماوس گیمینگ NIGHTSABRE
ماوس گیمینگ NIGHTSABRE

ماوس گیمینگ NIGHTSABRE

ماوس گیمینگ NIGHTSABRE ویژگی‌های قدرت و همه‌کاره بودن را ترکیب کرده است تا سخت‌گیرترین گیمرها در هر سبکی را راضی کند. شکل متقارن ماوس NIGHTSABRE با هر سلیقه‌ای مطابقت دارد و عملکرد رده بالا را در دستان شما قرار می‌دهد. وجود دستگیره‌های جانبی بافت‌دار و زیبا نیز استفاده از آن را ایمن نگه می‌دارد.

ماوس گیمینگ NIGHTSABRE دارای 11 دکمه از‌جمله شیب چرخ پیمایش چپ و راست، برای برنامه‌ریزی با مشخصات دقیق گیمینگ شما است.

این ماوس تنظیمات سفارشی را تا حداکثر پنج مورد به صورت داخلی ذخیره می‌کند. بنابراین می‌توانید تنظیمات دلخواه را در یک لحظه و با توجه به نوع بازی خود انتخاب کنید.

با فناوری SLIPSTREAM WIRELESS یا Bluetooth با سرعت زیر ۱ میلی‌ثانیه، آزادی بی‌سیم واقعی را به دست می‌آورید. از این آزادی استفاده کنید و کلیک‌های استادانه خود را در حین بازی با حداکثر سهولت و دقت انجام دهید. مطمئن باشید همه این کلیک‌ها توسط یک سنسور نوری بسیار سریع به نامCORSAIR MARKSMAN 26K DPI ثبت می‌شوند.

همچنین با استفاده از دکمه‌های CORSAIR QUICKSTRIKE می‌توانید کلیک چپ و راست ماوس را سریع‌تر کنید و سوئیچ‌های نوری آنی ماوس را فعال کنید. ضربات و حرکات شما در ماوس گیمینگ بی سیم NIGHTSABRE با تاخیر صفر ثبت می‌شوند؛ بنابراین همیشه از حریفان خود جلوتر خواهید بود.

منبع :

https://www.corsair.com/newsroom/press-release/endure-achieve-advance-corsair-launches-high-performance-peripherals-to-boost-your-game

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها