You are currently viewing معرفی کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI توسط CORSAIR
کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI

معرفی کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI توسط CORSAIR

دو محصول جدید شرکت کورسیر برای گیمینگ در رایانه شخصی، عملکرد را حتی در سنگین‌ترین بازی‌ها هم بهبود می‌بخشد. این دو محصول ماوس گیمینگ بی سیم NIGHTSABRE و کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI هستند.

هر کدام از این دو محصول جدید به‌تنهایی عملکردی عالی را ارائه می‌دهند که باعث صعود آن‌ها به صدر جدول لوازم جانبی گیمینگ می‌شود. اما وقتی این دو محصول برتر را در کنار هم قرار دهیم، به‌خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

به طوری که گیمرها می‌توانند هر چالشی را تحمل کنند و در رقابتی‌ترین بازی‌های مدرن اکشن اول‌شخص، بتل رویال، MOBA و غیره به دستاوردهای بیشتری برسند.

کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI
کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI

کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI

کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI ثابت می‌کند که صفحه‌کلید شما می‌تواند هم شیک و فشرده باشد، هم تجربه گیمینگ شما را کاهش ندهد.

کیبورد K65 PRO MINI با چیدمان 65 درصدی خود کوچک‌تر شده است که اجازه حرکات گسترده‌تری را به ماوس می‌دهد. این در حالی است که کلیدهای میانبر خوبی برای پیمایش آسان‌تر بازی‌ها و برنامه‌ها دارند. بازی و تایپ دقیق را با سوئیچ‌های نوری CORSAIR OPX به شکلی متفاوت تجربه می‌کنید. به طوری که ضربه‌های شما روی کیبورد با دقت، صدا و حس فوق‌العاده رضایت‌بخشی وارد می‌شوند.

کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI
کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI

سوئیچ‌های OPX بسیار سریع و با یک فعال‌سازی کوتاه 1.0 میلی‌متری هستند. بنابراین دستورات شما را به طرز دیوانه‌کننده‌ای سریع‌تر وارد بازی می‌کنند.

این کیبورد با فناوری پردازش فوق‌العاده AXON عرضه شده است که ثبت ورودی‌ها را تا 8 برابر سریع‌تر از صفحه‌کلیدهای استاندارد انجام می‌دهد. تایپ کردن با کیبورد گیمینگ اپتیکال مکانیکی K65 PRO MINI هم تجربه‌ای بسیار فوق‌العاده خواهد بود. این کیبورد به لطف دو لایه یکپارچه برای آکوستیک صدا می‌تواند پینگ داخلی، پژواک و ریورب را به طور قابل توجهی کاهش دهد. نتیجه کار، یک کیبورد آکوستیک نرم است که تمام کاربران رایانه‌های شخصی به دنبال آن هستند.

کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI
کیبورد مکانیکی K65 PRO MINI

نورپردازی RGB

هر دو محصول کورسیر با مجموعه‌ای خیره‌کننده از نورپردازی RGB عرضه می‌شوند که با نرم‌افزار CORSAIR iCUE کاملا قابل شخصی‌سازی است.

بنابراین از قدرت نرم‌افزار iCUE برای همگام‌سازی نورپردازی NIGHTSABRE و K65 PRO MINI با بقیه سیستم خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید نورپردازی RGB را در این دو محصول با بازی‌های خودتان هماهنگ کنید تا عمیق‌ترین و همه‌جانبه‌ترین تجربه گیمینگ را به دست آورید.

نرم‌افزار iCUE می‌تواند کلیدها و دکمه‌ها، تنظیم DPI، نمایه‌های نورپردازی iCUE Murals و موارد دیگر را کنترل کند.

صرف نظر از ژانر یا سبک بازی، ماوس گیمینگ بی سیم NIGHTSABRE و کیبورد گیمینگ اپتیکال مکانیکی K65 PRO MINI ترکیب قانع‌کننده‌ای خواهد بود!

منبع :

https://www.corsair.com/newsroom/press-release/endure-achieve-advance-corsair-launches-high-performance-peripherals-to-boost-your-game

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها