You are currently viewing معرفی کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 توسط گیگابایت

معرفی کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 توسط گیگابایت

GIGABYTE ، شرکت پیشرو در سخت‌افزارهای ممتاز گیمینگ، کارت گرافیکAMD Radeon RX 7600 را با معماری AMD RDNA 3 عرضه می‌کند.

این کارت گرافیک جدید مجهز به سیستم خنک‌کننده WINDFORCE و طراحی پیشرفته بازی و استریم با کیفیت p1080 است.

طراحی کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600

طراحی کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 به سبک گیمینگ با نورپردازی LED در کناره‌ها است. این نورپردازی را می‌توان از طریق نرم‌افزار مخصوص کاملا سفارشی کرد.

صفحه محافظ پشتی کارت گرافیک هم ساختار و استحکام کلی آن را تقویت می‌کند و از خم شدن یا آسیب دیدن PCB جلوگیری خواهد کرد.

این کارت گرافیک از سیستم خنک‌کننده WINDFORCE گیگابایت بهره می‌برد که به طور ویژه برای گیمرها طراحی شده است.

این سیستم از سه فن تیغه‌ای منحصر به فرد با چرخش متناوب، لوله‌های حرارتی کامپوزیت مسی و مماس با پردازنده گرافیکی و خنک‌کننده مجزای صفحه‌نمایش برخوردار است. این اجزا در همکاری با هم می‌توانند گرما را به خوبی از کارت گرافیک خارج کنند.

فناوری جدید Spinning فن مرکزی را در جهت مخالف فن‌های جانبی می‌چرخاند. بنابراین جریان هوا را در یک جهت هدایت خواهد کرد و فشار هوا را دو برابر می‌کند. در عین حال، تلاطم هوا را در کارت گرافیک کاهش خواهد داد.

این امر به طور موثر گرما را از بالا و پایین کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 خارج می‌سازد و درنتیجه، عملکرد خنک‌کنندگی کلی دستگاه بهبود می‌یابد.

فن‌های سیستم خنک‌کننده WINDFORCE از روان‌کننده نانو گرافن استفاده می‌کنند. این روان‌کننده می‌تواند عمر فن و بلبرینگ را تا دو برابر افزایش دهد و در عین حال، عملکرد GPU را کم‌صدا کند.

عملکرد کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600

عملکرد کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 به دلیل طراحی قدرتمند آن و استفاده از قطعات تاییدشده ULTRA DURABLE بسیار عالی است.

مواد باکیفیت دارای گواهی Ultra Durable مانند خازن‌های تمام جامد، چوک‌های فلزی و ماسفت‌های کم‌مقاومت از عملکرد محاسباتی عالی و طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

این امر به گیمرها امکان می‌دهد از تمام توان بازی‌های p1080 بهره ببرند و دنیای مجازی را به شکل کاملا زنده تجربه کنند.

علاوه بر این، موتور AMD Radiance Display دقت رنگ فوق‌العاده‌ای دارد. فناوری‌هایAMD FidelityFX Super Resolution و Radeon Super Resolution هم نرخ فریم را افزایش می‌دهند. در عین حال، کیفیت تصویر واضح و با وضوح بالا را ارائه می‌کنند تا کارت گرافیکAMD Radeon RX 7600 به بهترین انتخاب برای گیمرهای حرفه‌ای تبدیل شود.

منبع :

https://www.gigabyte.com/Press/News/2088

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها